[Fuuk-ext-l] dovolena, pripadne prevod dovolene

Hana Kučerová kucerova na karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 2 09:44:04 CET 2021

Ahoj,
protoze si v prosinci musime vybrat zbytek dovolene, neni o cem
premyslet. Dovolenky mi proto, prosim, odevzdejte
nejpozdeji do 15.prosince.
Pokud si chcete nejakou dovolenou nechat prevest do pristiho roku,
napiste si zadost na hlavickovem papire adresovanou panu dekanovi, kde
uvedete duvod, proc jste si dovolenou nestihli vybrat. Duvodem muze byt
dlouhodoby pobyt v zahranici, delsi nemoc apod. Tuto zadost mi dejte
take nejpozdeji do 15.prosince, ja ji pak necham parafovat Petrem
Hermanem a najednou ji odeslu na dekanat.
Pokud nic z toho v uvedenem terminu neodevzdate, napisu vam zbylou
dovolenou na vsechny pracovni dny pocinaje 31.12. dopredu az do data, do
ktereho to vyjde tak, aby bylo vycerpano vsechno.

Dekuji a preji hezky den
Hanka

--
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz