Nastroj WRITEFULL - webinar 18/2 -aktualni informace

Dana Macharová machar na dekanat.mff.cuni.cz
Pátek Únor 26 10:47:56 CET 2021

Vazeni kolegove,

preposilam informaci nize, tyka se mesicniho zkusebniho pristupu k
nastroji Writefull.

Zdravi Jiri Kuca

---------- Forwarded message ----------
Date: Wed, 24 Feb 2021 14:19:06 +0100 (CET)
From: Vojtěch KAREN <vojtech.karen na aip.cz>

Dobrý den,

od 1.3. poběží na Univerzitě Karlově měsíční zkušební přístup k nástroji
Writefull. Prosím informujte své zaměstnance a studenty o možnosti
testování a pozvěte je na webináře.

Odkazy pro přístup:
==================
Writefull revise: https://revise-cuni-cz.writefull.ai/

Writefull cite: https://cite-cuni-cz.writefull.ai/

Writefull for Word: viz. startovací balíček

Writefull for Overleaf: viz. startovací balíček

Návody:
======
Česky:

Startovací balíček (všechny
produkty):https://www.aip.cz/podpora/nastroje/2527-writefull-startovaci-balicek-vsech
ny-produkty/

Startovací balíček (Writefull for
Word):https://www.aip.cz/podpora/nastroje/2528-writefull-for-word-startovaci-bali
cek/

Writefull for Word – řešení případných problémů při
instalaci:https://www.aip.cz/podpora/nastroje/2540-writefull-for-word-problemy-pri-in
stalaci/

Anglicky:

Launch pack (all products):
https://www.aip.cz/podpora/nastroje/2530-writefull-launch-pack-all-products/

Launch pack (Writefull for Word):
https://www.aip.cz/podpora/nastroje/2529-writefull-for-word-launch-pack/

Zároveň bych Vás i Vaše studenty a zaměstnance rád pozval na webináře, na
kterých předvedeme nástroj Writefull a ukážeme, jak se používá. Obsahově
budou oba termíny velmi podobné.

Po webinářích pošleme Všem přihlášeným záznam, můžou se tedy přihlásit i
v případě, že se nemůžou zúčastnit.

Writefull: využijte (zkušební) přístup na plno

2.3. od 15:00 (v češtině)

Odkaz pro registraci:
https://www.aip.cz/seminare/670-writefull-vyuzijte-zkusebni-pristup-na-plno/

Get to know Writefull - language feedback in English

4.3. od 14:00 (v angličtině)

Odkaz pro registraci:
https://www.aip.cz/seminare/676-get-to-know-writefull-language-feedback-in-english/

S pozdravem a přáním pěkného dne,