Fond mobility - jarní výzva 2017 - doplňující informace
Anděla Michálková
michalkova na dekanat.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 6 13:56:18 CET 2017
Vážení,
dovoluji si Vás informovat o novém způsobu podávání žádostí do Fondu
mobility. Dle informací rektorátu je nový postup následující:
Dne 3. 3. 2017 ve 12:00 h byla zpřístupněna aplikace *IGA* (Interní
soutěže) určena pro elektronickou evidenci žádostí o příspěvek z Fondu
mobility.
Do aplikace se budou studenti i zaměstnanci přihlašovat prostřednictvím
svého CASového účtu (osobní číslo a heslo) na stránkách
https://veda.is.cuni.cz . V případě problémů s přihlášením je možné
kontaktovat *Poradnu FoMo*. Link na poradnu se bude zobrazovat na
přihlašovací stránce aplikace IGA. Při hlášení incidentu bude požadováno
osobní číslo studenta/zaměstnance.
*_Postup pro jarní termín:_*
1.Student/zaměstnanec založí žádost (návrh) v IGA.
2.Student/zaměstnanec vytiskne žádost (návrh) v IGA (návrh musí být ve
stavu _Odevzdaný_, což znamená, že data prošla kontrolou a po formální
stránce by měla být v pořádku), přiloží požadované přílohy (vytištěné) a
odevzdá na fakultě/součásti standardním způsobem.
3.Referent fakulty/součásti žádosti zkontroluje, vytiskne přehled pro
fakultní schvalování a po interním odsouhlasení změní v IGA stav žádosti
na jednu z možností:
a.Schválený fakultou
b.Schválený fakultou s výhradou
c.Neschválený fakultou
d.Vráceno
(v V případě, že fakulta neprovádí vlastní kolo výběru a předává na RUK
všechny žádosti, je nutné všechny žádosti označit za "Schválený fakultou")
4.Referent fakulty/součásti odešle schválené žádosti na Rektorát (Mgr.
Dostálkové) standardním způsobem (v papírové podobě).
5.Rada Fondu mobility schválí/neschválí žádosti.
6.Referent RUK změní stav žádosti na jednu z možností:
a.Přijat
b.Nepřijat
c.Přijatý s úpravou rozpočtu
7.Referent RUK oznámí fakultě/součásti rozhodnutí.
8.Další zpracování na fakultě/součásti bude probíhat standardním způsobem.
9.Referent fakulty/součásti změní v IGA stav žádosti s ohledem na
aktuální okolnosti na Vyplacený, případně Vyúčtovaný (finální stav).
Postup pro podzimní termín bude upřesněn s ohledem na plánované další
rozšíření elektronizace žádostí, zejména v oblasti workflow a příloh.
Své náměty můžete na ÚVT posílat prostřednictvím helpdeskové aplikace
*Redmine* https://is.cuni.cz/redmine-isuk . Přihlásit se můžete pomocí
svého CASového účtu.
Interní termín pro odevzdání přihlášek na OVZS zůstává stanoven na
*23.3.2017*.
Prosím o vytištění formuláře žádosti ve dvojím vyhotovení, na jednom je
potřeba mít podpis vedoucího pracoviště, sekčního proděkana a správce
zdroje pro dofinancování.
OVZS
--
Ing. Anděla Michálková
Oddělení pro vědu a zahraniční styky
Matematicko-fyzikální fakulta Univerzity Karlovy
Ke Karlovu 3
121 16 Praha 2
tel. 951551220
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://lists.karlov.mff.cuni.cz/pipermail/stud-l/attachments/20170306/11e1f068/attachment.html>
Další informace o konferenci stud-l