Žádost o uvedení informací

Dana Macharová machar na dekanat.mff.cuni.cz
Úterý Červen 17 07:25:06 CEST 2014

Vážený pane děkane,

dovoluji si Vás oslovit s žádostí o uveřejnění nabídky pro doktorandy a
akademické pracovníky v rámci Vaší školy. Jde o nabídku účasti na 8. ročníku
Letní školy statistických metod pro výzkum a výuku, která se uskuteční
tradičně na konci srpna v Brně.

Letos jsme připravili ještě jednu novinku: Letní školu Lean Design a Design
for Six Sigma. Je to krátký intenzivní trénink o štíhlém návrhu nových nebo
inovovaných produktů s kombinací kreativních nástrojů a strukturovaného
analytického přístupu. Není nutná žádná předchozí znalost metodiky ani
znalost statistiky.

Pozvánka a další informace jsou ke stažení zde:

   *  Pozvánka - Statistické metody
   *  Pozvánka - Lean Design a DFSS
   *  Ohlasy

Děkuji předem za odpověď.

S pozdravem

Ing. Martin Halva, Ph.D.
Služby pro vědu
tel. +420 604 760 628

Posouváte hranice lidského poznání. Je nám ctí Vám při tom pomáhat.

-------------

ü Pracujete na výzkumu?

ü Plánujete a vyhodnocujete experimenty?

ü Píšete disertační práci?

ü Vyučujete statistiku?

? a chcete si usnadnit práci s daty?

http://www.scacp.cz/data/kategorie/43_72_vtextu.jpg
Srdečně Vás zveme k účasti
na již 8. ročníku

Letní školy statistických metod

*           Ohlasy z minulých ročníků

Přijďte se pobavit a poučit zároveň. Získáte znalosti o plánování
experimentů a navíc získáte odbornou konzultaci Vaší vlastní disertačky nebo
Vašeho vlastního výzkumu přímo na místě.

Letní škola statistických metod bude probíhat, jako zatím pokaždé, v Brně.
Vítejte!

O Novinka:  Vyzkoušejte také  Letní školu Lean Design a DFSS

?Letní škola statistických metod mi ukázala, jak je statistika důležitá pro
vědeckou práci a že statistika může být i zábavná ... díky panu lektorovi.?

Lenka Kuboňová, VŠB - TU Ostrava

  Program

Přihláška

Obě letní školy pořádá společnost SC&C Partner.
Informační servis a přihlášky pro účastníky zajišťuje firma Služby pro vědu.
Ing. Martin Halva, Ph.D., +420 604 760 628, info na sciserv.cz

Co je to Minitab?           Statistický software, který má snadné a rychlé
ovládání,
a přitom přesné a korektní výsledky.

?V poslední době na našich kurzech statistiky se čím dál tím více objevují
lidé, kteří mají Minitab na pracovišti a často kladou dotazy na jeho využití
a interpretaci výsledků. Já sám s ním pracuji a konzultuji některé diplomky,
ve kterých se Minitab používá. Jsem velmi spokojen. Je to vynikající
software.?

Ing. Josef Křepela
(Lektor matematické statistiky, čestný člen České společností pro jakost)

Ing. Martin Halva, Ph.D.
Služby pro vědu

[IMAGE]

tel. +420 604 760 628

Posouváte hranice lidského poznání. Je nám ctí Vám při tom pomáhat.

http://files.sciserv.cz/200000016-01d6e040fe/sciserv3.png

[avast-mail-stamp.png]

Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód -avast! Antivirus je
aktivní.