Oprava studijních plánů studijního programu Matematika

Dana Macharova machar na dekanat.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 14 12:43:11 CEST 2010

Vsem studentum

Upozornujeme studenty na nektere opravy ve studijnich planech, ktere
navrhl garant studijniho programu Matematika doc. RNDr. O. John, CSc.:

1) V brozure "Studijni plany 2010/11 (oranzova Karolinka) na str. 77 (Bc
stud. obor Financni matematika)  misto vety :  "Zadani bakalarske prace
je podmineno ziskanim nejmene 110 kreditu z povinnych predmetu"
ma byt veta  "Zadani bakalarske prace je podmineno ziskanim nejmene 97
kreditu z povinnych predmetu".

2) Od letosniho akademickeho roku plati, ze studenti bakalarskeho oboru
MMIB mohou v letnim semestru prveho rocniku zapisovat misto predmetu
NMAA001 Matematicka analyza 1a predmet NMAA071 Kalkulus Ia.

3) V brozure "studijni plany 2010/11" (oranzova Karolinka) na str. 115
(NMgr studijni obor Matematicke modelovani ve fyzice a technice) ma byt
misto textu "...musi doplnit kredity na pozadovany pocet absolvovanim
zbyvajicich povinnych predmetu a povinne volitelnych predmetu (blok C)..."
spravny text "...musi doplnit kredity na pozadovany pocet absolvovanim
zbyvajicich povinnych predmetu a doporucenych volitelnych predmetu (blok
C)..."

				Prof. RNDr. Lubomir Skala, DrSc.
				  prodekan pro koncepci studia

--