Tempus a Erasmus Mundus - informace pro pracovníky fakulty

Dana Macharova machar na dekanat.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 10 09:44:23 CET 2009

Vazene kolegyne, vazeni kolegove,

preposilame Vam informace o novych vyzvach k podavani navrhu na programy
Tempus a Erasmus Mundus.

S pozdravem			prof. RNDr. L. Skala, DrSc.,
			        prodekan pro koncepci studia

TEMPUS IV - NOVÁ VÝZVA

http://eacea.ec.europa.eu/erasmus_mundus/funding/2010/call_eacea_29_09_en.php.

--