Veřejná přednáška "Metody počítačové grafiky v předtiskové přípravě"

Dana Macharova machar na dekanat.mff.cuni.cz
Pondělí Duben 7 09:03:29 CEST 2008

Všem studentům

Zdravím,

naše grafická skupina chce uspořádat spolu s ACM SIGGRAPH
další veřejnou přednášku - o metodách počítačové grafiky
v předtiskové přípravě. Zajistili jsme dva odborníky, kteří
jsou ochotni přijít a přednášet o oboru zajímavém pro
naše i cizí studenty i zaměstnance.

Termín přednášky byl dohodnut na čtvrtek 17.4.2008, od 17:30,
Malostranské nám., učebna S5 (už ji mám zamluvenou, žádná kolize
s výukou nebyla).

Přednáška bude volně přístupná, předpokládáme však účast
hlavně ze strany studentů MFF UK, ČVUT nebo dalších pražských škol.
Organizační stránku věci zjistíme vlastními prostředky, fakultu
to nijak nezatíží ani neomezí.

S pozdravem,  Josef Pelikán

/==================================================================\
|    Josef Pelikan, Charles University, Computer Science Dept.     |
|      Malostranske nam. 25, CZ-11800 Praha 1, Czech Republic      |
|               mailto:Josef.Pelikan na mff.cuni.cz                   |
|            WWW: http://cgg.ms.mff.cuni.cz/~pepca/                |
|        phone: +420-221914240   phone/fax: +420-221914281         |
|             the 13-th prime number above 608167000               |

--
JUDr. Dana Macharova
vedouci studijniho oddeleni