Cena Milady Paulové v r. 2021 - pro matematičky!

Milada Menšíková mensikova na dekanat.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červen 3 16:55:21 CEST 2021

Vážení,

dovolujeme si Vás informovat o vyhlášení 13. ročníku soutěže o Cenu
Milady Paulové pro vědkyni za celoživotní přínos vědě. *Cena Milady
Paulové v roce 2021 bude udělena v oblasti matematiky. *

Smyslem tohoto ocenění je zviditelnit a veřejně ocenit vědeckou práci
významných českých badatelek.
Ocenění je také spojené finančním darem ve výši 250 000 Kč.

Nominaci na ocenění může předkládat jednotlivec, skupina osob
nebo instituce. Nominační dopisy musí být předloženy v elektronické
podobě na emailovou adresu cena na soc.cas.cz, a to nejpozději do 10. září
2021.

*Nicméně pokud byste chtěli za naši fakultu někoho nominovat, prosím,
abyste mi tuto informaci sdělili na můj email. **Děkuji za pochopení.*

Podmínky pro nominaci do soutěže, Statut a vyhlášení je k dispozici na:
https://www.msmt.cz/vyzkum-a-vyvoj-2/cena-milady-paulove-2021

S pozdravem a přáním hezkého dne

za tým OVZS

Milada Menšíková
--
Mgr. Milada Menšíková
Vedoucí oddělení pro vědu a zahraniční styky