Zpravy GAUK
    Milena Stiborova 
    stibor na dekanat.mff.cuni.cz
       
    Středa Prosinec 28 11:14:22 CET 2011
    
    
  
Oddeleni pro vedu a zahranicni styky
Vsem katedram, ustavum, sekcnim prodekanum na vedomi
V navaznosti na nase zpravy pracovistim z 10. rijna 2011 a 5. prosince 
2011 si dovolujeme pripomenout termin podavani zadosti o pokracovani 
projektu GAUK.
Zadosti se vyplnuji vyhradne v aplikaci GAUK pristupne z
http://www.cuni.cz/UK-33.html
a postupuji nejpozdeji do stanoveneho fakultniho terminu 8. ledna 2012 
na fakultu ke kontrole a naslednemu predani na GAUK.
Durazne upozornujeme resitele, aby nenechavali pripravu zpravy a jeji 
odeslani na posledni chvili.
------------
Poznámky ke žádostem o pokračování projektu:
1.Žádost o pokračování grantového projektu může podat student zapsaný na 
univerzitě a studující v doktorském studijním programu, anebo v 
magisterském studijním programu (ve vztahu ke GAUK a projektu GAUK 
vystupuje student vždy jako student bez ohledu na to, zda
má na fakultě pracovní úvazek).
2. V rámci položky "Cestovné" se uvádějí veškeré prostředky navrhované
na cestovné pro řešitele i členy řešitelského týmu; pro akademické a
vědecké pracovníky je cestovné možné požadovat jen ve výjimečných případech.
3. Režie činí 20% z přímých nákladů (přímé náklady jsou veškeré náklady
plánované na řešení projektu s výjimkou režie).
4. Upozorňujeme, že zákonné odvody na zdravotní a sociální pojištění
tvoří 34% z mzdových nákladů včetně OON, prostředky na tvorbu sociálního
fondu jsou na MFF stanoveny ve výši 1% mzdových nákladů, celková výše
odvodů tedy činí 35%.
5. Požadované finanční prostředky je třeba pečlivě zdůvodnit
(specifikovat konference, zahraniční cesty apod.).
6. Pro vedoucího projektu je třeba plánovat vždy alespoň minimální mzdu 
(1 tis. Kc). V případě interních pracovníků MFF se mzdové prostředky 
vyplácejí formou odměn a je třeba k nim plánovat zákonné odvody, viz výše).
------------
V pripade nejasnosti nas, prosim, kontaktujte.
Milena Stiborova.
    
    
Další informace o konferenci ovzs-l