Projekty ERC pro mladé začínající pracovníky - oprava (fwd)]

Milena Stiborova stibor na dekanat.mff.cuni.cz
Čtvrtek Únor 1 11:15:22 CET 2007

-------- Původní zpráva --------
Předmět: Projekty ERC pro mladé začínající pracovníky - oprava (fwd)
Datum: Wed, 31 Jan 2007 08:47:08 +0100 (CET)
Od: Bohuslav.Gas na ruk.cuni.cz
Komu: Prodekani fakult <prodekani na cuni.cz>
Kopie: Oddeleni vedy <oddvedy na cuni.cz>

Vážený pane proděkane,

ve svém nedávném e-mailu jsem uvedl nesprávný údaj:

> Jedná se o výzvu .ERC Starting Independent Researcher Grant., která je určena
> mladým špičkovým vědcům (kritériem je zde doba od obhajoby PhD práce v
> rozpětí od 2 do 5 let).

Ve skutečnosti kritériem je doba od obhajoby PhD práce v rozpětí od 2 do
8 let.

Prosím Vás, abyste tento údaj opravil v materiálech, které jste mezitím už
možná dal vědět fakultní veřejnosti.

Omlouvám se za toto nedopatření a přikládám ještě opravený dopis.

Se srdečným pozdravem,

Bohuslav Gaš
prorektor

Vážený pane proděkane,

dovoluji si Vás požádat, abyste vhodným způsobem informoval fakultní
veřejnost,
že v 7. rámcovém programu byla zveřejněna výzva k předkládání projektů
specifického programu Ideas/Myšlenky, viz odkaz
http://cordis.europa.eu/fp7/dc/index.cfm?fuseaction=UserSite.IdeasDetailsCallPage&call_id=3

Jedná se o výzvu .ERC Starting Independent Researcher Grant., která je
určena
mladým špičkovým vědcům (kritériem je zde doba od obhajoby PhD práce v
rozpětí
od 2 do 8 let). Granty Evropské výzkumné rady by měly těmto vědcům umožnit
vybudovat a vést vlastní vědecké týmy. Téma výzkumu, kterému se budou
věnovat,
není omezeno vypsanými tématy specifického programu Cooperation/Spolupráce.
Jediným požadavkem je, že se musí jednat o výzkum průkopnický a na špičkové
světové úrovni, který není v rozporu s etickými pravidly.

Dále si Vás dovoluji požádat, abyste fakultní veřejnost znovu informoval o
celém 7. rámcovém programu s důrazem na právě běžící lhůtu k předkládání
projektů. K tomuto účelu můžete využít také informační stránky Univerzity
Karlovy, http://www.cuni.cz/UK-2425.html . Pokud vaše fakulta dosud
nezajistila
presentaci 7. rámcovém programu v přiměřené míře i na domácích stránkách,
můžete ve zjednodušené formě učitinit alespoň zřetelným odkazem na stránky
celouniverzitní.

Připomeňte prosím pracovníkům fakulty, že Univerzita Karlova je připravena
účinně pomoci navrhovatelům při podávání projektů. Nutnou podmínkou pro
získání
podpory je registrace vážných zájemců o účast v RP7 do 31. ledna 2007. Tato
registrace spočívá ve vyplnění relevantních údajů o plánovaném zapojení
do RP7
ve formuláři přístupném přes odkaz http://www.cuni.cz/UK-2425.html .

Se srdečným pozdravem,

Bohuslav Gaš