<html>
  <head>

    <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    Vážení řešitelé projektů GAUK, <br>
    <br>
    dovoluji si Vám připomenout blížící se interní termín pro podání
    žádosti o pokračování Vašeho projektu GAUK. <br>
    <br>
    Termín je nastaven na <b>17.1.2019</b> do půlnoci. <br>
    <br>
    Součástí žádosti je i <b>výroční zpráva projektu</b>, kde je třeba
    správně vyplnit údaje v tabulce vyčerpaných prostředků za rok 2018 -
    údaje je potřeba vyplnit v korunách, ne v tisících a musí souhlasit
    s Vaším účetnictvím, které si můžete zkontrolovat v CISu nebo
    Webmaileru. Pokud si nebudete jistí přesnými částkami, kontaktujte
    prosím paní Podolskou z hospodářského oddělení. <br>
    <br>
    Pro řešitele končících projektů platí termín podání závěrečné zprávy
    3.4.2019 do půlnoci, nicméně výroční zprávu by také měli vyplnit a <b>projekt
      finančně ukončit </b><b>do 17.1.2019</b>. <br>
    <br>
    Do tohoto termínu tedy zasílejte hospodářskému oddělení veškeré
    žádosti o přeúčtování (je třeba vyplnit převodku a zaslat na HO,
    formulář na <a class="moz-txt-link-freetext"
      href="https://www.mff.cuni.cz/cs/vnitrni-zalezitosti/formulare">https://www.mff.cuni.cz/cs/vnitrni-zalezitosti/formulare</a>
    ). <br>
    <br>
    V případě nespotřebovaných prostředků je nutné zažádat hospodářské
    oddělení o vrácení přesné částky (tu musíte uvést) na Grantovou
    agenturu UK - žádost o vrácení stačí zaslat mailem s krátkým
    zdůvodněním paní Podolské (<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:podolska@dekanat.mff.cuni.cz">podolska@dekanat.mff.cuni.cz</a>).<br>
    <br>
    <br>
    A. Michálková<br>
    <br>
    <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
Ing. Anděla Michálková
Oddělení pro vědu a zahraniční styky
Matematicko-fyzikální fakulta Univerzity Karlovy 
Ke Karlovu 3
121 16 Praha 2
tel. 951551220

</pre>
  </body>
</html>