<html>
<head>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
Vážení řešitelé projektů GAUK, <br>
<br>
dovoluji si Vám připomenout blížící se interní termín pro podání
žádosti o pokračování Vašeho projektu GAUK. <br>
<br>
Termín je nastaven na <b>17.1.2019</b> do půlnoci. <br>
<br>
Součástí žádosti je i <b>výroční zpráva projektu</b>, kde je třeba
správně vyplnit údaje v tabulce vyčerpaných prostředků za rok 2018 -
údaje je potřeba vyplnit v korunách, ne v tisících a musí souhlasit
s Vaším účetnictvím, které si můžete zkontrolovat v CISu nebo
Webmaileru. Pokud si nebudete jistí přesnými částkami, kontaktujte
prosím paní Podolskou z hospodářského oddělení. <br>
<br>
Pro řešitele končících projektů platí termín podání závěrečné zprávy
3.4.2019 do půlnoci, nicméně výroční zprávu by také měli vyplnit a <b>projekt
finančně ukončit </b><b>do 17.1.2019</b>. <br>
<br>
Do tohoto termínu tedy zasílejte hospodářskému oddělení veškeré
žádosti o přeúčtování (je třeba vyplnit převodku a zaslat na HO,
formulář na <a class="moz-txt-link-freetext"
href="https://www.mff.cuni.cz/cs/vnitrni-zalezitosti/formulare">https://www.mff.cuni.cz/cs/vnitrni-zalezitosti/formulare</a>
). <br>
<br>
V případě nespotřebovaných prostředků je nutné zažádat hospodářské
oddělení o vrácení přesné částky (tu musíte uvést) na Grantovou
agenturu UK - žádost o vrácení stačí zaslat mailem s krátkým
zdůvodněním paní Podolské (<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:podolska@dekanat.mff.cuni.cz">podolska@dekanat.mff.cuni.cz</a>).<br>
<br>
<br>
A. Michálková<br>
<br>
<pre class="moz-signature" cols="72">--
Ing. Anděla Michálková
Oddělení pro vědu a zahraniční styky
Matematicko-fyzikální fakulta Univerzity Karlovy
Ke Karlovu 3
121 16 Praha 2
tel. 951551220
</pre>
</body>
</html>