[Fuuk-ext-l] Fwd: Fwd: Mimořádná schůzka - E-mailové schránky zaměstnanců FÚUK

Hana Kučerová kucerova na karlov.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 22 09:32:55 CEST 2023

Ahoj,
v úterý 30.5. ve 13h se uskuteční mimořádná schůze ústavu, kde budou
zaměstnaci PSÍK formou semináře vysvětlovat/osvětlovat nutnost přechodu
na nový systém mailových adres, užívání systému  Microsoft 365, apod.
Předpokládaná délka semináře 1h. Více informací níže.
Zdraví
Hanka